بسته اینترنت رایتل مدل دکا دائمی

با 2 درصد تخفیف، بسته‌ی اینترنت سیم کارت دائمی یا اعتباری بخرید.
خرید بسته اینترنت ارزان رایتل مدل دکا مخصوص سیم‌کارت دائمی به مبلغ 120,000 ریال با 2 درصد تخفیف ویژه
میانگین امتیاز: 5 از 5، برمبنای 1 نظر
25 مهرماه 1400
بسته اینترنت رایتل مدل دکا دائمی در فروشگاه ایخدمات ارزون تر از جاهای دیگه و با قیمت 11760 به جای 12000 تومن (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) ارائه می شه و می تونید همین حالا، این بسته رو برای سیم کارت خودتون فعال کنید. تازه اگه عضو سایت باشید و حسابتون به اندازه کافی اعتبار داشته باشه می تونید خرید رو با استفاده از اعتبار حسابتون انجام بدید تا نیازی به انتقال به درگاه پرداخت نباشه.
خرید بسته اینترنت ارزان رایتل مدل دکا مخصوص سیم‌کارت دائمی به مبلغ 120,000 ریال با 2 درصد تخفیف ویژه
2 درصد تخفیف
خرید بسته اینترنت ارزان رایتل مدل دکا مخصوص سیم‌کارت دائمی به مبلغ 120,000 ریال با 2 درصد تخفیف ویژه
2 درصد تخفیف
راهنما

خرید بسته‌ اینترنت ارزان در فروشگاه اینترنتی ایخدمات

فروشگاه اینترنتی ایخدمات امکان خرید بسته‌ی اینترنت ارزان سیم‌کارت‌ اعتباری، سیم‌کارت دائمی و سیم‌کارت TDLTE را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در قسمت خرید بسته اینترنت ارزان، شما می‌توانید بسته اینترنت ایرانسل، بسته اینترنت همراه اول و بسته اینترنت رایتل را با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از همه جا برای خود یا دیگران خریداری کنید. برای خرید بسته‌ی اینترنت، تلفن همراه خود را وارد کرده و پس از انتخاب اپراتور، نوع سیم‌کارت و بسته‌ی اینترنت مورد نظر، خرید خود را نهایی کنید.

نکات مهم:
  • به منظور ارج‌نهادن به حسن انتخاب شما و استفاده از فروشگاه اینترنتی ایخدمات برای خرید بسته‌ی اینترنت، قیمت اصلی بسته‌ی اینترنت (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده)، مشمول 2 درصد تخفیف خواهد بود.
  • در صورت عضویت در سایت، می‌توانید اعتبار حساب خود را به مبلغ دلخواه افزایش دهید و خرید بسته‌ی اینترنت سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری را با استفاده از اعتبار خود انجام دهید. در این صورت، نیازی به انتقال به درگاه پرداخت و واریز وجه نخواهد بود.
  • توجه داشته باشید که قیمت بسته‌های اینترنت سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری با احتساب 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده محاسبه و ثبت شده است.
  • درصورت بروز خطا یا نیاز به پشتیبانی، از گفتگوی آنلاین استفاده کنید یا موارد را از طریق قسمت تماس با ما یا ایمیل e-khadamatt-one-net.com با ما در میان بگذارید.